Monday 28 August 2017

Cara Keluar Duit Dari Forex


Kepada trader yang sudah menikmati hasil forex, tolong dikasi tahu dong dicas n trik nya biar bisa lucro terus, soalnya saya selalu perda dalam trading, terima lasih ni gw ksh tw pengalaman gw. Gw msh mahasiswa n gw d ksh tgung jwb tuk transaksiin duit nyokap gw di bursa internasional. Duit nyokap gw, gw maenin forex d slh 1 perusahaan pialang. Enak na take profit dsni coz likuiditas na tinggi. Ketimbang pny duit 50 jt lo buka lapak. Hehe .. ya bagi org yg lom ngerti forex, bisnisan ni menjadi momok yg menakutkan. Coz yg ada dlm benak org tsb duit bs ambles. Tp bagi gw, dgn ilmu gerenciamento de riscos gw feliz bgt coz gw dah hampir 1 thn d dunia ini ya jd gw dah tw karakter mata uang euro. Karena duit nyokap gw gt5000 (gt50jt) jd gw ga berani sentuh2 mata uang yg pergerakan nya tinggi seperti libra esterlina. Hee .. então, biasa na gw maen pouco tempo. Ga maen longo. N indikator yg menurt gw akurat sih gw pk indikator ichimoku .. sdkt dicas: 1. klo gw maen konsisten sehari 1 lote, objetivo lucro ga gede2 klo dah lucro lt 1jt gw cortar perder, jgn tgu lama2 klo dah ksmptn lucro 120USD lgsg cut lose . N jgn bikin flutuante terlalu bsar ,, 2. ponto de entrada semaksimal mungkin tepat. (Venda d kepala, compre d pantat) 3. aguarde n veja. Klo hrg dah bullish ou sblk na lo bs msuk market lg 4. jgn terbawa nafsu 5. fokus sma 1 mata uang aja yg bener2 lo dah tw karakter tu mata uang, sehinga lo dah tw jam2 brp aja harga tu lado ou sblk na. 6. klo equidade kecil, jgn coba2 sentuh sterling deh. Bs ke swing parah (gw dah ngerasain) coz tu harga ibarat hangseng na d index 7. dll deh. Kt smsn aja lah ya. não. Gw ada d bawah sini klo ada ak2 u bs sampaein ke gw di --- gt 0 8 9 9 9 9 0 1 2 5 1 (kita sharing2) salam bwt MAHAPATIH. Luv u aLL, GBU Seputar dunia marketing nih. Saya adalah seorang sales marketing. Pertanyaanya adalah: 1. Bagaimana caranya menjadi vendas yang handal, yang selalu bisa mencapai target penjualan. 2. Bagaimana dicas ber-promosi yang paling handal. Tolong dijawab ya, karena penghasilan saya bergantung dari prnjualan saya sebagai seorang vendas di Indovision. Obrigado yang udah jawab. Responda BELAJAR BISNIS ONLINE MAUPUN OFFLINE DARI AHLINYA. Orang ini terbukti telah berhasil keluar dari lingkaran keterpurukan..Dan menjadi sukses, beliau juga berbaik hati membantu orang untuk berhasil. Banyak sekali orang yang telah beliau bantu berhasil..silahkan lihat kesaksian dari banyak murid beliau yang berhasil dgn membuka websitenya. Sukses Ini mungkin jawaban atas pertanyaan Anda..kalau anda mau trus membaca, membuka dan mempelajari websitenya yang sangat menarik dengan seksama sampai selesai. Anda suka online Anda biasa online Anda sering cari informações de internet tentang bagaimana cara mencari uang atau mengembangkan usaha lewat online internet tetapi meskipun sudah berputar beribu-ribu kali de internet Anda belum juga menemukannya Anda mungkin seperti saya dulu..untunglah saya akhirnya menemukan jawabannya dan Saya ingin berbagi kebahagiaan ini dengan Anda. Anda harus berhati-hati, Banyak sekali penipuan di internet, sampai saya menemukan site ini yang benar-benar jujur ​​dan luar biasa: (klik atau copy colar link di atas) ini bukan MLM, dinheiro jogo, asuransi, forex, membro obter membro, Perekrutan agen atau pay perclick (ppc) dsb. Tapi murni tentang PENDIDIKAN INTERNET dan BELAJAR STRATEGI BISNIS DARI 3 HAL BESAR DI DUNIA BISNIS YANG MENGHASILKAN SECARA KONTINU (BISNIS KONVENSIONAL OFFLINE, BISNIS ONLINE INTERNET, DAN BISNIS PROPERTI) yang akan mengubah paradigma Anda tentang internet. Disini disediakan Laboratorium untuk belajarnya, ada pendampingan terus menerus dari pakarnya, ada kantornya dengan alamat yang jelas, ada nomer telepon yang bisa Anda hubungi, ada live Chat dengan YM..dsb. Jadi sangat jujur ​​dan Aman Buat Anda Sukses. Dijawab ya. Gak susah kok. Saya adalah seorang sales marketing. Pertanyaanya adalah: 1. Bagaimana caranya menjadi vendas yang handal, yang selalu bisa mencapai target penjualan. 2. Bagaimana dicas ber-promosi yang paling handal. Tolong dijawab ya, karena penghasilan saya bergantung dari prnjualan saya sebagai seorang vendas di Indovision. Obrigado yang udah jawab. Responda BELAJAR BISNIS ONLINE MAUPUN OFFLINE DARI AHLINYA. Orang ini terbukti telah berhasil keluar dari lingkaran keterpurukan..Dan menjadi sukses, beliau juga berbaik hati membantu orang untuk berhasil. Banyak sekali orang yang telah beliau bantu berhasil..silahkan lihat kesaksian dari banyak murid beliau yang berhasil dgn membuka websitenya. Sukses Ini mungkin jawaban atas pertanyaan Anda..kalau anda mau trus membaca, membuka dan mempelajari websitenya yang sangat menarik dengan seksama sampai selesai. Anda suka online Anda biasa online Anda sering cari info di internet tentang bagaimana cara mencari uang atau mengembangkan usaha lewat online internet tetapi meskipun sudah berputar beribu-ribu kali de internet Anda belum juga menemukannya Anda mungkin seperti saya dulu..untunglah saya akhirnya menemukan jawabannya dan Saya ingin berbagi kebahagiaan ini dengan Anda. Anda harus berhati-hati, Banyak sekali penipuan di internet, sampai saya menemukan site ini yang benar-benar jujur ​​dan luar biasa: (klik atau copy colar link di atas) ini bukan MLM, dinheiro jogo, asuransi, forex, membro obter membro, Perekrutan agen atau pay perclick (ppc) dsb. Tapi murni tentang PENDIDIKAN INTERNET dan BELAJAR STRATEGI BISNIS DARI 3 HAL BESAR DI DUNIA BISNIS YANG MENGHASILKAN SECARA KONTINU (BISNIS KONVENSIONAL OFFLINE, BISNIS ONLINE INTERNET, DAN BISNIS PROPERTI) yang akan mengubah paradigma Anda tentang internet. Disini disediakan Laboratorium untuk belajarnya, ada pendampingan terus menerus dari pakarnya, ada kantornya dengan alamat yang jelas, ada nomer telepon yang bisa Anda hubungi, ada live Chat dengan YM..dsb. Jadi sangat jujur ​​dan Aman Buat Anda Sukses. kepada semua dan selamat belajar bagi yang masih baru mengenai forex. Bagi saya, menjalani kehidupan sebagai pedagang forex merupakan satu kerja yang amat menguntungkan. Tapi dengan semangat yang besar tanpa modal tiada guna juga, tapi kalau ada modal sikit pun memadai RM35 pasti berjaya atau RM3.70 pun dah memadai. Ia cukup untuk memorex. Disini saya akan ajar cara mendaftar FOREX. Tapi sebelum itu saya akan terangkan kelebihan forex secara ringkas. Kalau nak tau lebih dalam lagi lawat web seperti FXCM, Liteforex, babyforex dan macam-macam lagi. 1. Jual beli matawang Major de Menor. Major tu wang yang besar nilainya dari minornya. Contoh: GBPUSD: GBP-major (lebih mahal nilai). USD - menor (nilai kecil sikit) 2. Jual atau Beli. Kedua-duanya mendapat untung. Ni parte yang paling mendebarkan dan menyeronokkan. Kalau tak pecaya tanya mereka yang suka main forex 3. tempoh masa trade ialah 5 hari, 24jam. Waktu kita malaysia, mula jam 6 pagi hari isnin, hingga kul 6 pagi hari sabtu. 4. dapat untung, boleh masuk wang dalam akaun banco kita kat malaysia. Part paling bahagia bagi saya. Tiada guna kita untung banyak tapi untung yang kita dapat tak masuk dalam akaun kita. Buat masa sekarang asyik masyuk je ni. Sukur la. Rasa tu je yang paling penting. Sekarang saya akan entrou macam mana nak berFOREX dalam INSTAFOREX. Pasti semua nak tau kan. SEBELUM SAYA MENERUSKAN ILMU INSTAFOREX. SAYA TERANGKAN KELEBIHAN INSTAFOREX TERLEBIH DAHULU BERBANDING YANG LAIN. 1. BILA MENDAFTAR AKAUN INSTAFOREX, ANDA AKAN MENDAPAT BONUS tapi bersyarat: a. Bônus US30 jika memasukkan modal usd100 ke atas b. bonus US200 jika memasukkan modal usd800 ke atas c. bonus US1000 jika memasukkan modal usd5000 ke atas tu jerrr dan banyak lagi. Seterusnya ikut cara dibawah. Satu per satu. 1. Masuk ke halaman web instaforex. Copie o link ini 2. Klik For Traders --- Open Live acccount 3. Klik aceita aggrement. Seterusnya..pronto 4. Isi forma apa yang diperlukan. Dan dalam affialate code isikan noombor ini 58774 5. Perlu diingatkan bahawa passwaord anda tolong ingat dan hafal. Ia penting untuk urusan memasukkan dan dan mengeluarkan dana wang anda. Kalau saya, saya simpan dalam buku khas forex. Dibawah ini disertakan peringatan sebelum e um formulário de apresentação e as: as senhas Traders8217 e investores8217 devem ser complicadas, conter 8 a 15 símbolos e pelo menos 2 dos 3 tipos de símbolos: letras minúsculas, letras maiúsculas e números. Símbolos especiais can8217t ser usado (mesti ada 8-15 dalamya. Ada huruf besar dab kecil abjad nombor 1234567890) A senha do telefone é uma palavra que você pode dizer facilmente. Ele é usado como ID do client8217s durante operações comerciais ou financeiras feitas por telefone. (Apa2 jer. Nama anda pun boleh dong hehehe) O código-PIN é o mais importante durante as operações de retirada. Deve conter de 8 a 15 símbolos, letras de alfabeto latino apenas e ou números. Por favor, use símbolos que você possa lembrar facilmente. (Nak senang sama kan pasword di atas jer.) Se o código PIN for perdido, a recuperação pode ser um processo de longo prazo, pago ou impossível. Setelah anda envie. Anda akan diberikan ringkasan pendaftaran anda bersama dengan no akaun trading. Tulis dan ingat. Ianya. Sila salvar como atau imprimir atas tulis di dalam buku khas forex anda. Ia amat penting untuk masuk dartaf, mengeluarkan wang ke akaun LR anda. 6. setelah siap, anda perlu download terminais l. 7. baixar o terminal di laman ini instaforex index. phpxGSI. Klik muat turun terminal trading. Setelah selesai, faça o download, klik execute atau install. 8. setelah selesai download paparan instatrader warna merah akan muncul di desktop anda. Klik icon tersebut maka akan keluar terminal platfom trading anda. Sekarang anda boleh membuat trading. Klik abre akaun. Masukkan no akaun trading tadi bersama comerciante de palavras-chave dan tukar demo kepada live trading. Klik ok. Dinasihatkan anda daftar untuk akaun demo terlebih dahulu untuk menyesuaikan trading forex supaya mendapat untung yang berterusan. 9. Sekarang anda ada akaun real dalam instaforex. LANGKAH KEDUA. MEMASUKKAN DANA MODAL 1. sekarang anda belum ada modal. Então, bagi saya, anda dinasihatkan supaya membuka akaun dalam akaun Liberty Reserve (LR) terlebih dahulu. 2. Assine membuka akaun ini. 3. setelah siap inscreva-se, anda perlu masukkan duit kedalam akaun LR anda ini. Oleh dinasihatkan anda membeli USD dolar dari pedagang matawang. Klik di Buy Sell LR dalam web liberty reserva anda akan dapat mengetahui comerciante yang ada menjual matawang usd ii. 4. bagi orang MALÁSIA seperti saya, saya syorkan anda membeli USD dari anda boleh membeli USD melalui Cimbclicks atau maybank2u. Saya amat berpuas hati dengan khidmat comerciante ini. Peringatan: ada comerciante yang menipu seperti nittogold dan sekarang sudah mampus kerana menipu pelanggan. Sila ikut forum dalam forex untuk mendapat kepastian. 5. setelah itu, anda akan mendapat usd dan anda boleh memasukkan modal anda usd ke dalam akaun liteforex. Nota. Anda boleh membeli dan menjual USD modal untung anda dengan gold-wire. Ou snapgold libertyreserveusd buy-my. php Pastikan e-mail andal aktif kerana semua pembayaran akan dihubungi melalui email. LANGKAH KE TIGA: MEMASUKKAN DANAMODAL DARI AKAUN LIVERTY RESERVE KE DALAM AKAUN TRADING INSTAFOREX (PLATFORM INSTATRADER) 1. sekaang anda mempunyai akaun a reserva de liberdade de identidade (LR), dan anda telah membeli USD daripada pedagang matawang seperti fio de ouro dan snapgold tadi. Untuk dimasukkan ke dalam akaun LR anda. 2. Untuk memasukkan modal ke dalam akaun trading instaforex meta trader. Anda perlu ke laman instaforex kembali. Klik dan cópia link ini 3. sekarang anda berada di web instaforex yang seguro atau selamat. Pastikan ada dalam web yang betu. Jangan ada kesalahan kerana kita takut laman web phising. 4. Dinheiro de depósito Kilk ---- pilih KLIK liberdade reserva sahaja. JANGAN PILIH LR EUR. 5. TAIP nombor akaun instaforex anda bersama pasword. Kemudian isikan MODAL anda. Yang hendak dimasukkan sebagai modal pelaburan forex. 6. setelah itu, anda akan memasuk ke akaun LR anda. Isikan seperti biasa dan seterusnya sehingga ke klik yang terakhir iaitu COMFIRM. 7.sETELAH selesai melakukan 1-6, anda perlu membuka instatrader anda yang serupa dengan logo negara kita dan ia berwarna merah .. 8. tunggu sehingga update. Wang modal anda sekarang ada di dalam akaun trading anda. Então selamat bertrading. LANGKAH KEEMPAT: MENGELUARKAN DANA 1. sudah tentu bila ada keuntungan anda hendak keluarkan wang tersebut dan dimasukikan kedalam akaun bank anda. 2. Então, untyuk keluarkan wang anda, anda ke web instaforex, ke pengeluaran dana depósito de dinheiro e retirada. Untung anda akan masuk ke dalam akaun LR anda terlebih dahulu, biasanya mengambil masa kadang2 beberapa jam dan tidak lebih 24 jam, - dari LR, anda boleh jual untung kepada fio-ouro. Dll dan wang anda akan masuk ke dalam akaun bank sendiri beberapa hari kemudian .. sekian terima kasih. 1. kelebihan instaforex. Tidak ada caj untuk mengeluarkan dana anda. Anda hanya di caj oleh espalhar sahaja. 2. Kalau anda amat berminat dengan FOREX e um boleh membeli perisisan Kuasaforex, solução WWW, duniafx, dan bermacam2 lagi. Bagi saya, semua perisian ini telah saya cuba dan memang semuanya menakjubkan. Semuanya akan membolehkan anda mendapat keuntungan berlipat ganda. Ada lagi, jika anda berminat dengan platform lain, saya syorkan liteforex dan fxopen. Selain itu, anda boleh guna platform FXCM. Semuanya memang bagus. Este comentário foi removido pelo autor. Dapatkan pengembalian rebat atau komisi hingga 70 dari setiap transaksi yang anda lakukan baik perda maupun lucro, bergabung sekarang juga dengan kami trading forex fbsasian ----------------- Kelebihan Broker Forex FBS 1. FBS MEMBERIKAN BONUS DEPOSIT HINGGA 100 SETIAP DEPOSIT ANDA 2. FBS MEMBERIKAN BONUS 5 USD HADIAH PEMBUKAAN AKUN 3. PROPORCIONAR FBS 0 UNTUK AKUN ZERO SPREAD 4. GARANSI KEHILANGAN DANA DEPOSIT HINGGA 100 5. DEPOSIT DAN PENARIKAN DANA MELALUI BANL LOKAL Indonésia dan banyak lagi yang lainya Buka akun anda di fbsasian ----------------- Jika membutuhkan bantuan hubungi kami melalui: Tlp. 085364558922 BBM. Fbs2009 terima kasih admin. Saya ingin junte-se a dan mendalami ilmu forex nie. Harap tuan boleh bantu. Mensagem saya 0172857463 atau email kenshin363gmail Bônus untuk permulaan yang baik Dapatkan 123 di dalam akun bônus Anda Total bônus sebesar 123 Bônus bisa dipakai untuk trading selama 7 hari kerja dari bônus masuk ke akun Lucro Anda tidak terbatas Anda bisa dapat bônus tanpa butuh verifikasi dan notifikasi salam Saya eiqin. Saya mnt forex ni. Blh WhatsApp saya di nmbr 0126133255. saya bmnt. Blh terangkan kat saya. Salam saya eiqin. Saya mnt forex ni. Blh WhatsApp saya di nmbr 0126133255. saya bmnt. Blh terangkan kat saya.

No comments:

Post a Comment